Alsberg Accountants & Adviseurs B.V. is opgericht in december 2009 door Claudia Brant, Stefan Meijvogel en Paul Rijnbeek. Alsberg is gevestigd in het hart van Hoofddorp (Hoofdweg 667 A, 2131 BB Hoofddorp) alwaar wij in staat zijn om u dienstverlening op maat te bieden, zowel aan grotere (internationale) ondernemingen als aan ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf.
Centraal hierbij staat actieve persoonlijke betrokkenheid van ons bij uw bedrijf waarbij u één vast en deskundig aanspreekpunt heeft. Wij zijn resultaatgericht, betrokken, flexibel, praktisch en integer. Verder zijn de communicatielijnen binnen Alsberg kort en is ons kantoor efficiënt georganiseerd en geautomatiseerd.
Onze medewerkers volgen de ontwikkelingen in de markt en de wet- en regelgeving op de voet, waardoor kennis en deskundigheid altijd up-to-date is. Als deskundigen en als uw gesprekspartner op bedrijfseconomisch- en financieel gebied is het onze taak om onze cliënten actief en vakkundig van advies te dienen. In overleg met u als cliënt wordt met zorg de dienstverlening op maat gesneden en regelmatig geëvalueerd. Wij geven concrete adviezen, die zijn toegespitst op uw specifieke situatie, in plaats van ‘standaard’ oplossingen.
De cliëntenportefeuille van Alsberg Accountants & Adviseurs is qua omvang en branche zeer gevarieerd. Tot onze cliënten behoren bedrijven en ondernemers in het MKB, maar ook stichtingen en (vermogende) particulieren. Om al onze cliënten goed van dienst te kunnen zijn, bieden wij een breed pakket van financiële diensten aan van accountancywerkzaamheden en bedrijfseconomische advisering tot belastingadvies. Ook verzorgen wij de financiële administratie en alle (interim) werkzaamheden die hieraan verwant zijn. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd met de meest geavanceerde software van Unit 4, waardoor de werkzaamheden efficiënt worden verricht.
Wij bieden aan om voor u een accountantsverklaring te verstrekken inzake uw opgave over in het tijdvak/half jaar gevoerde loonadministratie en/of administratie omzetbelasting.
Tevens controleren wij of deze administraties voldoen aan de wettelijke bepalingen.
De kosten voor onze dienstverlening bedragen:
Wanneer u op dit moment werkzaam bent via Talisman: € 200,- (ex. BTW) voor omzetbelasting of loonbelasting per verklaring per aangiftetijdvak. Een tarief van € 350,- (ex. BTW) bij een combinatie van loon- en omzetbelasting per verklaring per aangiftetijdvak.
Indien de verklaring wordt opgesteld over twee aangiftetijdvakken (bijv. half jaar) geldt een tarief van € 300,- (ex. BTW) voor omzetbelasting of loonbelasting en een tarief van € 450,- (ex. BTW) bij een combinatie van loon- en omzetbelasting.
Wanneer u op dit moment niet werkzaam bent via Talisman: € 230,- (ex. BTW) voor omzetbelasting of loonbelasting per verklaring per aangiftetijdvak. Een tarief van € 380,- (ex. BTW) bij een combinatie van loon- en omzetbelasting per verklaring per aangiftetijdvak.
Indien de verklaring wordt opgesteld over twee aangiftetijdvakken (bijv. half jaar) geldt een tarief van € 350,- (ex. BTW) voor omzetbelasting of loonbelasting en een tarief van € 500,- (ex. BTW) bij een combinatie van loon- en omzetbelasting.
Daarnaast ontvangt u kosteloos van ons periodiek diverse fiscale tips en adviezen per e-mail, die u in staat zullen stellen om altijd op de hoogte te blijven van de fiscale ontwikkelingen en mogelijkheden.
Wij zouden u desgevraagd graag meer toelichting verstrekken over onze dienstverlening.
Neem daarom gerust contact met ons op. U kunt zich daartoe of voor het aangaan van de opdracht wenden tot Paul Rijnbeek.
Paul is bereikbaar op telefoon + 31(0)6-28310827 of per e-mail via paul@alsberg.eu.